26/06/2026 Opinió
Gràcies Aula
ASAC

L’Aula d’Extensió Universitària per a Gent Gran del nostre poble va organitzar dimarts passat, dia 16, un esplèndid concert de fi de curs, ni més ni menys per la cobla oficial de la Generalitat de Catalunya, la gran cobla La Principal de la Bisbal. Tant la dansa inicial de Joaquim Serra, com les sardanes solistes de tible, flabiol, de dos tenores, obligada de cobla, com la sardana de l’autor i director de la cobla Francesc Cassú i per finalitzar el conegut ball de rams varen ser valent i tècnicament ben interpretats i evidentment  de bon grat i aplaudides pel públic assistent.
Però per la nostra part, l’ASAC (Agrupació Sardanista Amics de Castellar), hem d’agrair a L’Aula la invitació que va fer a l’entitat i a representants sardanistes de la població. Especialment ens va complaure sentir el fet d’haver pensat i donat suport a la propera capitalitat sardanista de Castellar per part del president de L’Aula. Ens cal reconèixer i de nou agrair les paraules i els fets que elogien la nostra dansa nacional.   

Comparteix
M'agrada
Comentaris