Gràcies per cuidar tan bé la Nika, el seu present no el tenia bo i tu la vas cuidar al costat dels altres dos gossos que tens, la Tina i el Brus. S’ho va passar pipa i el final ha estat perfecte, de cop, com els humans voldríem per no patir. Ara tu descansa, que hi ha una dita que diu: amb tres la guerra ja hi és.