La festa que va tenir lloc dimarts a la nit va tornar a ser tot un èxit
L’Associació Veïnal El Pujalet va organitzar una revetlla de Sant Joan la nit del 23 de juny al carrer del Retir. En aquest sentit, es va fer un sopar de carmanyola obert a tothom, coca i copa de cava a càrrec de l’AAVV El Pujalet i concert amb el grup Vinylics. A partir de les 01 h, la festa va seguir amb més música de DJ.