La celebració del Dia de la Música va aconseguir omplir d’espectadors la plaça d’El Mirador
Els primers banyistes de la piscina Colobrers en una imatge de dissabte, minuts després de la seva inauguració formal || Q. Pascual
Aquest dilluns l'entrada també és gratis de 12 a 18 hores per l'alerta per calor extrema. El tràmit dels abonaments està comportant algunes cues, motiu pel qual des de l'Ajuntament demanen als interessats que poden accelerar el tràmit si s'inicia des del web de la piscina, fet que evitarà espere
El bar de la nova Piscina Municipal Colobrers
Al servei hi treballen tres persones: dues de l’equip de suport i una persona amb discapacitat intel·lectual
La caminada solidària escull el projecte com a destí de la recaptació
La família del Kalo i l’Erik amb els representants del Centre Excursionista.
A causa de la mala situació econòmica de l'illa, el negoci amb el país caribeny ha minvat de manera dràstica
Una de les màquines de la planta de GAPSA
Els primers banyistes que van inaugurar la piscina Colobrers van ser els membres del Consell d'Ifants || Q. PAscual
Aquest dissabte s'ha inaugurat el nou complex ubicat al costat de les pistes d'atletisme que ofereix quatre espais diferenciats de bany en un recinte de 6.000 metres quadrats amb capacitat per a 975 persones
Tot i tenir només 25 anys, Ana Hernández té una extensa carrera en el món del futbol femení.
Jugadora de la Peña La Amistat de Lanzarote a 2a RFEF, ha compaginat el futbol amb la Queens League, on ha guanyat la fase final del Campionat d’Espanya amb Las Porcinas FC
​​ Els periodistes Guillem Plans i Rocío Gómez, en un dels programes del magazin Connectats de Ràdio Castellar i La Xarxa
a continuació Informatiu migdia
L'entrevista Lídia Urrutia: "He acabat fent de la lectura una manera de viure"
Opinió
Opinió
És molt fàcil trobar informació sobre els nombrosos moviments pictòrics haguts arreu del món amb el pas del temps
Llapis a l'atzar, casualisme
L'altre dia, entre la documentació de l’Arxiu Municipal, vàrem trobar un plànol de la vila, de l’any 1978, on es marcava la ubicació de les diferents cabines telefòniques que, en aquells moments, hi havia a Castellar.
Adeu a la independència