Captura de pantalla 2026 03 11 125359_950x634
L’FS Castellar continua fent-se fort a 3a Divisió i promet ser un equip que planti cara als primers en el futur.
11/03/2026 Esports
L’FS Castellar ho intenta amb la Unión i supera al Grups Arrahona

Els taronges cauen a Santa Coloma, però continuen vius en la Copa 

Albert San Andrés

Derrota per 4-2 del FS Castellar a la pista de la Unión Santa Coloma, en una de les més complicades de la categoria. Tot i perdre, l’equip va mostrar una bona versió de joc. En Copa Catalunya, els de Borja Burgos van superar el Grups Arrahona de Primera Catalana (2-4).


En lliga, l’equip va quallar un bon partit a Santa Coloma, on van ser capaços d’avançar-se per 0-1 en la primera jugada del partit amb gol de Pau Clarà i quatre minuts després, van ampliar la diferència amb el 0-2 d’Oriol Fantova. L’equip va saber resistir els embats del rival fins a instants finals de la primera, quan els de Santa Coloma van retallar diferències.


Aquest gol va fer mal a l’equip, que tot i continuar intentant-ho a la segona, va rebre dos gols en els primers cinc minuts i el definitiu 4-2 a les acaballes del partit.


“Són segurament l’equip amb més talent de la categoria i tot i així, vam poder posar-nos 0-2 en la primera part”, explica el tècnic Borja Burgos. “Estic content perquè es veu que el club està amb els equips capdavanters i l’objectiu és consolidar-nos i deixar de patir i a mig termini poder lluitar per l’ascens”, conclou.


Amb la derrota, l’equip cau a la cinquena posició, però a només dos punts de la tercera posició.


Endavant en la copa
Dimarts, el conjunt va disputar la cinquena ronda enfront del Grups Arrahona de Sabadell de Primera Catalana. Els de Burgos van golejar per 2-4 i queden a tres rondes de poder tornar a disputar una fase final de la Copa Catalunya. 

 

Emir Isai i Adrià Lou, celebren un gol amb la Selecció Catalana sub14.

Dos castellarencs, campions d’Espanya de futbol sala amb la Selecció Catalana

Els jugadors de futsal castellarencs, Adrià Lou (Manresa FS) i Emir Isai Montoya (FC Barcelona) s’han proclamat campions d’Espanya amb la selecció de Catalunya sub14 al Pavelló Municipal Ramón Velázquez, d’El Puerto de Santa Maria (Cadis), després de superar a Múrcia en la final (4-2). El combinat entrenat per Cristian Solís va arribar a la final després d’eliminar a la Comunitat de Madrid (6-2).

Comparteix
M'agrada
Comentaris