La UE Castellar va caure per 1-3 enfront del Turó de la Peira, en un mal partit pels de Juan Antonio Roldán, que, tot i això, van tenir oportunitat d’empatar
Amb un inici de joc molt espès, els barcelonins van aconseguir avançar-se cinc minuts abans del descans i un gol al minut de la represa, va condicionar encara més les coses pels locals. Tot i això, la sortida al camp després del descans de David López i el bon estat de forma de Pau Fernández van propiciar el gol d’aquest últim al 52’, en els que van ser els millors minuts del partit pels de Roldán.
Un penal no assenyalat sobre López al 68’, després d’un xoc provocat pel porter, que es va desentendre de la pilota, va acabar amb l’últim fitxatge del Castellar a l’hospital amb l’esquena lesionada. A partir d’aquí, els blanc-i-vermells no van aconseguir aixecar el cap, rebent un tercer gol al minut 80, que va significar l’1-3 final, sumant la primera derrota de la temporada i caient fins a la setena posició de la classificació.