El passat cap de setmana la colla va fer un bon paper a la ciutat veïna
El passat 13 de juny, els Castellers de Castellar van actuar a les vigílies d’aniversari dels Saballuts. A la plaça del Mercat de Sabadell van descarregar un pilar de 4, un 3 de 6 amb agulla, un 4 de 6, un 3 de 6 i, per acabar, un pilar de 4 i un pilar de 4 aixecat per sota simultanis.
La colla està contenta amb els progressos que està fent a les places i als assajos i té ganes de tancar el primer tram de la temporada amb bones actuacions.
Les últimes dates importants que tenen marcades a l’agenda abans de l’aturada d’estiu són el 4 de juliol a la tarda, a la diada de la Bolera de Caldes de Montbui, i el 18 de juliol, també a la tarda, a la festa major de Sant Feliu del Racó.