Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Dani Ras inaugura dimecres una mostra al Calissó, resultat del repte de crear una il·lustració diària durant un mes
L’il·lustrador Dani Ras presenta Dani Ras Drawlloween. 31 dies / 31 monstres al Calissó. Es tracta d’una exposició que reuneix les 31 il·lustracions que va crear durant el mes d’octubre de l’any passat, una per cada dia i amb els monstres com a fil conductor. La mostra s'inaugura aquest dimecres 30 de setembre, a les 20 h, i es podrà visitar fins al 5 de novembre.
El projecte va néixer com un repte personal: mantenir la disciplina de fer una il·lustració diària durant els 31 dies d’octubre inspirant-se en l’univers de Halloween.
El resultat és una sèrie de dibuixos que exploren personatges i criatures tan diversos com les bruixes, els homes llop, els vampirs, els éssers mitològics, els extraterrestres o els monstres gegants.
Les obres es presenten a Cal Calissó seguint el mateix ordre en què van ser creades, des del primer dibuix de l’1 d’octubre fins a l’últim, corresponent al dia 31.
La disposició permet seguir l’evolució del repte i descobrir les diferents maneres amb què Ras interpreta un mateix univers temàtic. Elements com la fantasia, l’humor i una mirada desenfadada són alguns dels que caracteritzen les il·lustracions, que s’allunyen de la representació més convencional dels monstres.
La mostra permet també conèixer una part de la trajectòria professional de Dani Ras, il·lustrador que recentment ha obert el seu propi estudi al carrer Major de Castellar del Vallès, des d’on desenvolupa els seus projectes. Entre els seus treballs hi ha les il·lustracions del llibre de l’Emília Carles Tolrà.
Amb Drawlloween, Ras també posa en valor el procés de creació i la constància necessària per completar un projecte d’aquestes característiques.
Les 31 peces permeten veure com un mateix tema pot donar lloc a interpretacions molt diferents i mostren el registre gràfic de l’il·lustrador.

Il·lustració de Dani Ras que s'exposa al Calissó. || CEDIDA
Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.