03  Epivending_950x634
Ramon Cano, CEO de Prolase, i Jordi Mañosa, director comercial d’Epivending. || CEDIDA
21/02/2023 Actualitat
Epivending estudia expandir-se a l’Estat

L’empresa castellarenca preveu tancar el 2023 amb una facturació de 2  milions d’euros

Jordi Rius

L’empresa Epivending, que forma part del grup Prolase i que està ubicada al polígon de Can Carner, estudia expandir-se al nord de la Península o a les Balears pel fet que hi té importants clients.  “Estem centrats a Catalunya i estem fent una prospecció de mercat per obrir una nova delegació a la zona nord o a les Balears”, explica el director comercial d’Epivending, Jordi Mañosa. Epivending està especialitzada en el lliurament d’equips de protecció individual (EPI) com mascaretes, guants o ulleres i productes consumibles com eines, discos de tall, retoladors, sabons o desodorants utilitzant màquines expenedores.


La irrupció de la Covid ha fet que les empreses “s’hagin vist obligades a avançar cap a la digitalització i a l’automatització de processos”, destaca Mañosa. Epivending va néixer amb la intenció de millorar la seguretat dels treballadors durant tot el dia, “perquè al final la màquina fa com una persona que reparteix EPIs”. Però, al mateix temps, les màquines de vending “aconsegueixen estalviar certs costos a les empreses gràcies al fet que es pot establir un control de l’estoc que hi ha a la màquina, mai faltaran productes, i el client s’ha de despreocupar”, explica el director comercial de l’empresa.  Les màquines que proporciona l’empresa castellarenca poden ser costumitzades segons les necessitats dels clients en el sentit que pot incorporar nous productes.

 

WhatsApp Image 2023 02 21 at 11.16.17

Dos models de màquina de vending d'Epivending

 

Mañosa apunta que el valor que aporta “no és la màquina, sinó oferir un servei integral, de tal forma que el client es pugui despreocupar, pugui estalviar diners , li garantim la seguretat dels treballadors  i evitar desplaçaments”. L’empresa va tancar el 2022 amb una facturació d’1 milió d’euros i espera tncar l’actual exercici amb una facturació que rondarà el dos milions.


Ramon Cano, director general de Prolase, ha explicat que un dels reptes d’Epivending  seria entrar al sector de l’ensenyament: “És un canal que no està explotat. Com venim del món laboral, ens hem dedicat a aquest sector. La part d’esneyament pot millorar molt aquest servei”.


Entre els clients d’Epivending  hi ha DigiProces i Celo  (Castellar del Vallès),  Kostal Eléctrica i Frecan (Sentmenat), Valero (Sabadell), Alfametal  i Mané Ibérica (Rubí), Isotubi  (Castellbisbal), ACO, Adalmo (Mallorca), Decal España,  IQV Agro, Isovolta, Louis Vuitton, Patel (Grup Vall Companys), la Residència Parc del Segre de Lleida,  Verdissimo (València), HIAB i Pirenaica del Jamón (Saragossa) i Condis.  

Comparteix
M'agrada
Comentaris