10/09/2020 Opinió
Queixa
Josep M. Arqués Soldevila

Al mes de juny es va produir una fuita d’aigua a casa de la meva mare. No hi havia cap vessament d’aigua i l’únic indicador que ella va percebre va ser la fressa que feia l’escapament. Tan bon punt se’n va adonar, em va avisar i vaig trucar a la companyia d’assegurances, mantenint l’aigua tancada fins a l’arribada dels operaris. A finals d’agost li ha arribat una factura amb un import de més de 2.700 €, és a dir, gairebé uns tres mesos de la seva pensió de viduïtat. L’exigència de celeritat en aquest pagament desorbitat contrasta amb la sospitosa mandra que té Sorea a l’hora d’espaiar les lectures dels comptadors (gairebé tres mesos), així com per enviar les notificacions de “detecció de consum no habitual”, que arriben quan el problema ja s’ha resolt. Em costa molt d’imaginar (si no és per motius perversos) per què Sorea no disposa de procediments adequats al segle XXI per proporcionar als usuaris la informació que els cal, especialment en el cas de persones grans que per problemes diversos no poden monitoritzar el dia a dia dels seus comptadors. 

Comparteix
M'agrada
Comentaris