Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Els veïns d'El Pujalet, La Mitja Galta, Casc Antic i carrer Major a més dels usuaris de l'Obra Social han decorat els carrers per aquesta Festa Major
Atenció bandolers! No us acosteu aquests dies al carrer de les Bassestes perquè us poden portar a la presó. L'associació de veïns El Pujalet ha redecorat el final del carrer, el que acaba amb una plaça tocant al carrer del Calvari en un autèntic escenari de pel·lícula western. No hi ha falta cap detall: el barber, el 'Saloon', les mines, les caravanes, la botiga de queviure i fins i tot les fotos del forasters més buscats. A més de l'ambientació, no hi han faltat activitats de dinamització com concursos, ball de country i rodeos.
Els veíns de La Mitja Galta han triat l'univers de Jack Sparrow i els pirates del Carib -aquí rebatejat com a Jack Espàrrec- per recrear tot un món de pirates, amb xarxes i vaixells al carrer de l'Ermot. L'entitat ha fet aquest migdia el tast de vins i caves de la terra, amb pica-pica i la segona edició del concurs de beure amb porró.

Una de les naus pirates al carrer de l'Ermot. || J. RIUS
I dels pirates a l'univers musical de Macedònia. El grup creat per Dani Coma ha estat el tema escollit pels veïns del Casc Antic per decorar el tram del carrer Puigvert entre els carrers de Sant Miquel i Caldes. En una banda del carrer, hi ha una representació del grup a través de cinc figures i a l'altra una motocicleta. Al mig del carrer, es poden beure diferents tòtem amb forma de llauna amb el nom dels diferents treballs que s'han publicat i una explicació amb plafons de la història del grup.
El carrer de Puigvert dedicat al grup Macedònia. || Q. PASCUAL
L'associació de veïns, veïnes i comerciants del carrer Major hana animat a decorar els balcons i els começos amb guirnaldes de Festa Major i amb banderes de Castellar.
Un dels balcons engalanats de Festa Major del carrer Major. || J.RIUS
Finalment, els usuaris de l'Obra Social Benèfica han decorat el pati de la residència amb objectes insirats en l'Obra de Gaudí
Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.