B7R08888_1440x961
Una imatge del vermut popular de la festa major de Can Font de 2024 || Q. Pascual
10/07/2025 Cultura
Festa Major del veïnat de Can Font

L’AV Can Font - Ca n’Avellaneda i Penya Arlequinada han programat tres dies d’activitats

Marina Antúnez

Divendres 11, a les 19 hores, l’Associació de Veïns de Can Font - Ca n’Avellaneda i Penya Arlequinada inicia la Festa Major 2025. En aquest sentit, a les 19 hores, s’ha previst el chupinazo per arrencar, a la plaça de Can Font.


A les 19.15 h s’iniciarà la rua de Festa Major, que cada any té una bona participació dels veïns, que decoren els seus vehicles (bicis, motos, patinets, cotxes). Hi haurà premi a la millor decoració,  seguint la temàtica “festa”.


A les 20 h s’obrirà el servei de bar i d’entrepans a la brasa a càrrec de CAF, i una mica més tard, a les 21.30 h, es farà el pregó de Festa Major, a càrrec de Silvia Portero Cano. Serà ja a les 21.45 h quan començarà el laser show a càrrec del grup JOS, un espectacle de llums i colors.


A les 22 h tindrà lloc un altre dels actes estrella de la Festa Major d’aquestes urbanitzacions, la novena gala Tu vecino me suena, espectacle per a totes les edats. Hi haurà premi per a la categoria d’adult, categoria infantil i millor caracterització. Les inscripcions es van tancar dimecres. A 23 h se servirà coca i cava a càrrec del forn Valero i a les 00.30 h música de DJ en viu a càrrec del grup JOS.


Dissabte 12, a les 10 h,  torna el despertar de Festa Major amb la Penya Arlequinada, a la plaça de Can Font. A la mateixa hora s’iniciarà un campionat de mahjong i una botifarrada, i de 10 a 14 h també es disposarà de servei de bar i  montaditos a càrrec de CAF. 


Seguirà la festa Holi a les 11 h. La venda de pols i tiquets serà al casal de l’associació de veïns i veïnes de la plaça de Can Font, amb un preu d’1,50 € el paquet.


Per netejar-ho tot d’una manera divertida, a les 12 h hi haurà canó d’escuma a la plaça. I a les 13 h els Castellers de Castellar oferiran una actuació.


Ja a les 17 h de la tarda s’han previst cantajocs, globoflèxia i pintacares, a la Penya Arlequinada. De 17 a 20 h també es podrà jugar amb inflables a la piscina i jocs populars per equips dins la piscina. A més, hi haurà campionat de futbet per a categoria adulta i infantil. El partit tindrà lloc al camp de futbet de la Penya Arlequinada. Tothom s’hi pot apuntar. Hi haurà premi per als guanyadors de cada classe. A les 19 h, una competició americana de pàdel.  A les 21.30 h es farà el sopar càtering de Festa Major, amb rifa popular després del sopar.


Les activitats nocturnes de dissabte començaran a les 23.30 h, amb una sessió hits dance  de quatre hores de ball sense parar amb qualsevol estil, a càrrec de Jos Espectacles.  Ja diumenge, a les 10 h, se servirà xocolata amb xurros. A la mateixa hora està prevista la plantada dels gegants de Can Font. Els geganters de Sant Llorenç Savall també porten els gegants a la Festa Major de les urbanitzacions. La cercavila s’iniciarà a les 10.45 h des de la plaça de Can Font - Penya Arlequinada.


A les 11.30 h s’ha programat un torneig de petanca i, d’11 a 14 h, un tobogan gegant, on tothom qui ho vulgui es podrà llançar amb el flotador gegant carrer avall.


A les 12 h s’iniciarà una ballada de sardanes organitzada per l’Agrupació Sardanista Amics de Castellar. A partir de les 13.30 h es podrà gaudir d’un arròs de Festa Major amb la família o els amics. 


A les 17 h del diumenge s’ha previst l’actuació del grup musical La Habitación Prohibida, que oferiran la rumba més gamberra a la Penya Arlequinada. Finalment, per tancar la Festa Major d’enguany a les urbanitzacions, a les 18 h se servirà rom cremat.

Comparteix
M'agrada
Comentaris