1_1440x961
Les botigues han sortit durant el dia d'avui al carrer |Q.Pascual
14/12/2025 Actualitat
La Xmas Street impulsa el comerç local en plena campanya de Nadal

Els carrers del centre de Castellar del Vallès s’han omplert de parades, activitats i música en una jornada per reforçar les vendes i impulsar el comerç local

Oriol Ferran Sanchez

Aquest diumenge 14 de desembre els carrers Hospital, Montcada i Sala Boadella de Castellar del Vallès han tornat a omplir-se de parades per celebrar la fira de Nadal Xmas Street. Durant tot el dia, els vianants han pogut visitar les parades d’artesania, comerç i productes especials, gaudir de les activitats i tallers i entregar les cartes al Patge Gregori.

 

Pels comerços castellarencs, la fira ha sigut una oportunitat per treure els productes al carrer i donar un impuls a la campanya de Nadal d’aquest 2025. Laia Yanes i Eva Catalan, de la botiga Herois, asseguraven que “Xmas Street ens ajuda a fer poble, promocionar-nos i potenciar el comerç local” i afegien que “cada any que passa la fira guanya més notorietat i la gent es bolca més”.

 

 

La nova ediciaó de Xmas Street ha sigut un èxit | Q.Pascual

La nova edició de Xmas Street ha sigut un èxit | Q.Pascual

 

La proposta organitzada per Comerç Castellar arriba en plena campanya de Nadal i ajuda els comerços de la vila a donar un impuls a les vendes d’aquestes setmanes. Jaume Sabaté, de l’establiment Garden Dicoma, reconeixia que “estem tenint una bona campanya, però la tendència dels últims anys és que la gent s’espera a última hora”. El mateix responsable de la botiga admetia que “fa un mes i mig que ens estem preparant per tenir-ho tot a punt”.

 

Durant la jornada, els assistents a la Fira de Nadal, també han pogut gaudir de música en directe que ha acompanyat les compres i activitats als carrers del centre de la vila.

 

Comparteix
M'agrada
Comentaris