08   GrAo4r1XwAA15sg_1440x961
El moment de la recollida del reconeixement al Rondalles de Catalunya dels Premis Ràdio Associació
16/05/2025 Actualitat
Els premis Ràdio Associació guardonen les ‘Rondalles de Catalunya’

Ràdio Castellar va participar en aquesta coproducció de La Xarxa que recupera el llegat tradicional i literari d'Albert Jané

‘Rondalles de Catalunya’, un espai radiofònic promogut per La Xarxa i fet en coproducció amb una setantena d’emissores municipals -entre elles Ràdio Castellar- va ser un dels guanyadors de la darrera edició dels Premis Ràdio Associació, que van tenir lloc dijous passat al teatre Liceu de Barcelona. La proposta va rebre el reconeixement del jurat per la recuperació de les rondalles d’Albert Jané com una reivindicació de la tradició de la ficció radiofònica.  

 

Ràdio Castellar va ser una de les emissores que van realitzar els 12 capítols de durades diverses que reediten en àudio el llibre del mateix nom d'Albert Jané, Premi d'Honor de les Lletres Catalanes 2024. Es tracta d'un homenatge a la dedicació de l'autor a la preservació i difusió de la llengua catalana, especialment entre el públic infantil i juvenil.

 

En el següent àudio podeu recuperar la participació de Ràdio Castellar en una dels capítols de les Rondalles amb la veu de Jaume Clapés i la realització d'Adrià Tirado

 

Àudio
Comparteix
M'agrada
Comentaris