DSC 0120_617x412
Les Resiolimpíades són una gran festa on tots els atletes són guanyadors -G.P
19/09/2023 Actualitat
L’OSB fa una crida per tenir patrocinadors per a les Resiolimpíades del Vallès

La residència castellarenca participa amb 23 usuaris a la competició que es fa el 6 d'octubre a Sant Antoni de Vilamajor i el patrocini serviria per ajudar a pagar el desplaçament i els àpats

Redacció

L’Obra Social Benèfica fa una crida per aconseguir patrocinadors per a l’equip de la residència que representarà Castellar a les primeres Resiolimpíades del Vallès, que es faran el 6 d’octubre a Sant Antoni de Vilamajor (Vallès Oriental) amb la participació de 15 residències de les dues comarques. “De moment tenim 23 persones apuntades, ens cal un autocar per a desplaçar-nos i també pagar els àpats de tota la comitiva”, expliquen des de la residència, que han xifrat que el cost de l’activitat “pot sortir per uns 1.300 euros, un pressupost que se’ns escapa una mica”. Per això, fan una crida a algun patrocinador i a canvi “poder lluir algun logotip o anunciant a les samarretes”. 
Durant les Resiolimpíades, que es disputaran al pavelló de Sant Antoni de Vilamajor, els participants han de passar per vuit proves: velocitat, llançament de pes (bosses de 250, 500 grams i 1 kilo), llançament de jabalina, bàsquet, futbol, ciclisme (amb pedals a terra) i cursa de relleus en cadira de rodes empeses pel personal de les residències. 

Comparteix
M'agrada
Comentaris