WhatsApp Image 2026 03 24 at 15.50.08_1440x961
La rotonda amb un dels laterals oberts a primera hora de la tarda. || J. GUERRERO
24/03/2026 Actualitat
La nova rotonda de la B-124 s'ha obert parcialment aquest dimarts

La pluja d’aquestes darreres setmanes -sobretot durant el gener- ha fet retardar unes obres que van començar a finals de l’octubre passat

Redacció

Després dels darrers retocs i del vistiplau de la Generalitat -administració que té les comptències de la carretera B-124-  la nova rotonda ubicada entre els carrers d’Espanya i del carrer de Can Turuguet s’ha obert al trànsit aquest dimarts, si bé de forma parcial perquè només s'ha obert un dels laterals, el que toca a l'establiment Viena.  La pluja d’aquestes darreres setmanes -sobretot durant el gener- ha fet retardar unes obres que van començar a finals de l’octubre passat. 


El nou element viari permet millorar la connectivitat entre ambdós costats de la via, ja que es facilitarà la circulació i l’accés tant al sector que connecta amb els terrenys de l’antiga fàbrica Playtex i amb l’entorn de l’edifici de Can Turuguet com a la zona residencial i comercial entre l’Espai Tolrà i la plaça Europa. La rotonda, d’un sol carril i amb un diàmetre de 19 metres, connectarà amb tots els vials existents a la cruïlla i també amb un de nou: el futur carrer d’Emília Carles i Tolrà.


El pressupost dels treballs és de 287.925,37 €, que ha assumit íntegrament la promotora que està aixecant el centre comercial Bon Preu Esclat, actualment en plenes obres.  

Comparteix
M'agrada
Comentaris