73ca4df8 2f5c 47fc a791 ac6ed500fdf5_950x634
Assistents a la pantalla instal·lada a la plaça de la Fàbrica Nova per veure la final del Mundial || Q. Pascual
22/07/2026 Actualitat
Més de 3.000 persones amb la ‘roja’

Els seguidors d’Espanya van viure amb eufòria la final del Mundial des de la plaça de la Fàbrica Nova

La plaça de la Fàbrica Nova es va omplir diumenge al vespre de seguidors de la selecció espanyola que van poder gaudir d’un triomf històric, la segona Copa del Món. Setze anys després, la roja va aconseguir posar-se una nova estrella al pit de la samarreta i que aquesta vegada tenia l’afegit de tenir a la final la temuda Argentina del millor jugador de tots els temps, Leo Messi. A Castellar, més de 3.000 persones, segons fonts de l’Ajuntament, responsable de la instal·lació de la pantalla gegant, es van congregar a la plaça de la Fàbrica Nova per poder gaudir de l’experiència de veure una victòria històrica en comunitat. 


La febre per la selecció espanyola també ha quallat a Castellar, com ho va fer el 2010, però segurament aquesta vegada amb més intensitat i amb una gran presència d’infants i adolescents que van protagonitzar els moments més eufòrics d’un vespre-nit que, segons fonts municipals, no va deixar incidents o successos rellevants en les hores després que Rodrigo aixequés la Copa del Món.


Com a tants altres racons de l’Estat, també a Castellar el moment culminant va arribar al minut 2 de la segona part de la pròrroga quan Ferran Torres, el davanter del Barça, va ficar entre els tres pals una pilota que li havia perllongat amb el cap Nico Williams. L’alegria va esclatar i es va mantenir molt més enllà de la xiulada final de l’àrbitre. Els clàxons i la pirotècnia van fer acte de presència fins ben entrada la matinada. 
 

Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.

Activar ara
Comparteix
M'agrada
Comentaris