Una treballadora municipal fent l'enquesta a una usuària del SAC dilluns passat
Una treballadora municipal fent l'enquesta a una usuària del SAC dilluns passat
08/07/2019 Actualitat
Enquesta per valorar l'atenció i el funcionament del SAC

Es podrà respondre a El Mirador o a través de la pàgina web municipal des d'aquest dilluns i fins al 26 de juliol

Redacció

L’Ajuntament de Castellar del Vallès demanarà a la ciutadania la seva opinió sobre el Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) a través d’una enquesta que es podrà respondre des d'aquest dilluns i fins al dia 26 de juliol.


L’objectiu és conèixer les expectatives i les necessitats dels usuaris i usuàries, així com els aspectes que consideren importants, per tal de dur a terme les accions que siguin necessàries per millorar el servei que es presta i definir els compromisos de qualitat que donin resposta a les expectatives ciutadanes. Aquests compromisos es veuran reflectits en la carta de serveis del SAC. 


Les persones que vulguin participar en l’enquesta hauran de respondre una quinzena de preguntes sobre els temps d’espera i de tramitació, l’atenció personalitzada i els horaris d’obertura, la qualitat de la informació rebuda, l’adequació de l’espai físic o la tramitació electrònica en línia. A més, també es demana als usuaris i usuàries quin és el temps d’espera que consideren adequat per part del SAC tant pel que fa a l’atenció personal com telefònica i quins són els tres aspectes que consideren més importants en relació amb el servei, entre d’altres qüestions.


Els resultats de l’enquesta es podran consultar al web municipal, a l’apartat de Govern Obert – Castellar en xifres, on actualment, entre d’altres informacions, ja hi ha publicats els altres qüestionaris que s’han dut a terme en anys anteriors.

Comparteix
M'agrada
Comentaris