Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Els dos centres commemoren el dia amb diferents actes reivindicatius
Els dos instituts de la vila, Castellar i Puig de la Creu, celebren aquest divendres el 25-N, el dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, amb diferents actes als respectius centres.
A l’Institut Castellar, els alumnes de 1r de batxillerat artístic han dissenyat un cartell per anunciar l’exposició fotogràfica a càrrec dels alumnes de 2n de batxillerat artístic i la seva participació a la 9a edició del concurs Piula. Finalment, s’ha preparat un espai, amb un petit mural, per expressar idees i emocions en relació al dia que es commemora. Juntament a aquest espai hi ha un racó amb polseres i adhesius per a l’alumnat, proporcionat per l’Ajuntament de Castellar del Vallès.
A l’Institut Puig de la Creu es llegirà un manifest i es farà un minut de silenci al pati a partir de les 12 del migdia. Prèviament, els alumnes treballaran a classe un mural i escriuran uns lemes relatius a la violència masclista
Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.