Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Compatriotes castellarencs, des del Front volem dir que s’apropa una data molt important per a tots per dos motius, estem parlant de l’11 de Setembre, per ser la Diada nacional de Catalunya i alhora la Festa Major de Castellar del Vallès.
Se’ns demana que siguin uns dies de respecte a la varietat, oferta cultural plural, inclusió i molta participació, en què regni la diversió amb sentit comú, seny i ordre, demandes totes, visió i desig que compartim evidentment i sense excloure res ni a ningú com altres formacions polítiques fan o voldrien fer.
Recordar-vos el sentit patriòtic reivindicatiu nacionalista catalanista que des del Front abanderem i que tenen aquestes dates, patriotisme que cal fomentar entre sobretot les nostres entitats locals que fan poble i que defensen el catalanisme, les nostres tradicions, cultura i llengua.
Volem que s’eviti tota mena de fòbies i restriccions a les llibertats individuals, sobretot la violència de gènere i molt especialment la catalanofòbia imperant, està bé l’existència de la diversitat cultural creiem, però també creiem que la música que s’hauria d’escoltar i fomentar majoritàriament és en català. Creiem que hi ha actes i actuacions respectables però fora de lloc en la Diada i més pròpies i representatives del país veí que de Catalunya i en aquestes dates com bé diu la frase... això ara no toca, ni ho volem!
Uns moments en què el nostre país veí colonitzador i nefast en general i al que malauradament encara pertanyem, anticatalanista i gens democràtic que no para de posar-nos en evidència, de moment també als catalans a Europa, a part d’oprimir-nos contínuament en tots els àmbits i sumat a la immigració invasiva que patim amb el vistiplau i complicitat dels nostres partits i polítiques bonistes i wokes, ens crida a recordar i despertar de nou el sentiment patriòtic nacionalista català més viu i més present que mai en aquestes dates com diem per recuperar Catalunya, que està en lluita i demana ser lliure.
Cal que restituïm l’estat català, el de la Catalunya Gran i la Llengua Catalana, el dels Països Catalans oprimits encara i des del 1714 per les tropes borbòniques de Felip V per dret de conquesta, on sobretot l’educació i la sanitat se’n veuen afectades com molts altres serveis i drets des del referèndum democràtic d’autodeterminació il·legalitzat de l’1-OCT i la DUI en suspensió pendent d’activar amb tota la determinació i força i fins a la victòria. Els resignats es queixen i en culpen a Catalunya, els patriotes lluitem per alliberar-la, per obligar als nostres polítics i marxar definitivament d’Espanya.
Desitgem disfrutem molt feliçment i cridem a la participació activa de la Diada i de la que serà una magnífica Festa Major d’enguany que organitza l’Ajuntament i dels actes i de les meravelloses entitats que tenim. Pengeu senyeres i estelades als balcons, porteu amb orgull el mocador de Festa major de Castellar i participeu també políticament de la nostra festa-Diada nacional de Catalunya, amb esperit reivindicatiu i patriòtic, feu Castellar, feu Catalunya, militeu i feu Front.
Visca Castellar del Vallès i la seva Festa Major i visca Catalunya, catalana i lliure.
Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.