L’HC Castellar suma la segona victòria de la temporada i és líder
El Castellar continua en la seva línia i suma la segona victòria de la temporada, després de superar el Voltregà per 4-2 al Dani Pedrosa. Enfront del Taradell en la primera jornada, ja es va veure que l’HC Castellar vol continuar sent un dels equips capdavanters i amb el Voltregà es continua mantenint en aquesta segona. La victòria els deixa com a líders de la categoria, juntament amb el Caldes, Ripoll i Cadí, els equips que han sumat les dues victòries.
Aquesta vegada li va tocar al filial de Sant Hipòlit de Voltregà, com tots els filials, un rival difícil de superar. Amb el Pedrosa amb una bona entrada, el debut a casa no va ser fàcil en els minuts inicials, amb el visitant Pol Anglada obrint el marcador al cap de 14 minuts de joc.
No es van adormir els grana i a sis del final, ‘Tato’ Homet va ser capaç d’empatar i mantenir el ritme fins al descans, on es va arribar amb l’1 a 1. Al vuit de la segona, el local Rubén Ferrer va fer el 2-1, però l’alegria va durar només un minut, ja que Arnau Recuero va tornar a empatar pels osonencs.
A partir d’aquí, els de Fiti van veure que haurien d’imposar el seu ritme si volien guanyar els tres punts i mitjançant Homet a cinc del final i del capità Oriol Garcia, a dos d’acabar, van sentenciar el segon partit de la temporada.
“Vam trobar-nos un rival molt intens, molt ràpid i molt jove. Potser els falta una mica de maduresa, però un rival acostumat a competir. Tenen un parell de sèniors amb molta experiència i uns júniors acostumats a competir i guanyar, un equip de molt nivell”, va explicar el tècnic local ‘Fiti’. “Mantenen el ritme i la intensitat durant els 50 minuts i va ser un partit molt treballat físicament. Has de treballar tàcticament i buscar els espais. Va costar molt trencar la defensa i la prova és que tot va estar molt igualat fins als últims minuts”, remarca.
“He de felicitar els meus jugadors perquè no li van perdre mai la cara el partit per aconseguir els tres punts. Van saber estar molt bé sobre la pista i van ser molt seriosos per aconseguir la victòria”, conclou.
El pròxim rival pels castellarencs serà el CH Mollerussa, qui va ascendir la passada campanya, després de ser campió del grup A de Primera Catalana.