La UE Castellar va desfilar per la gespa del Joan Cortiella davant de l’afició i les famílies
Com cada temporada, el mes de novembre és la data escollida per la Unió Esportiva Castellar per a donar a conèixer en societat el gruix dels seus equips i les novetats de cara a la temporada 2025-26. En aquesta ocasió, un total de 32 equips i més de 400 futbolistes van desfilar per l’escenari habilitat al Joan Cortiella.
Divendres passat, la desfilada va tornar a omplir la grada del Joan Cortiella, on un escenari situat a la gespa va centrar els actes, on l’actuació del grup local Caliu, va amenitzar la jornada amb la interpretació de diversos èxits.
L’alcaldessa Yolanda Rivera, el regidor d’esports Nakor Bueno o la regidora de diversitat funcional, Anna Margalef, van ser alguns dels representants institucionals que van participar en l'acte, presentat pel president de l’entitat, Miki Vilanova. En aquesta edició, la novetat va ser l’escenari preparat al centre del camp per on van desfilar tots els 32 equips, així com components de la junta directiva i treballadors del club, on van rebre un diploma acreditatiu.
Els diferents blocs de la presentació -futbol 7, futbol 11 i femení- van ser separats per les actuacions musicals de dos dels integrants del grup local Caliu, amb Mariona Muntanya posant la veu i Àlex Morillo al piano, que no es van encongir, tot i el vent i el fred de la jornada.
Dues hores d’espectacle conjunt per la temporada on el club complirà 115 anys i on hi haurà diversos actes de celebració.