La coral castellarenca vol engegar un Cor de Menuts i un Cor de Petits, el curs que ve
El Cor Sant Esteve es prepara per encarar nous reptes de cara el curs vinent. Enrere deixa l’assaig obert que es va oferir a les famílies perquè poguessin apreciar la feina que fan els alumnes. El Cor Sant Esteve ha viscut dos grans moments aquest curs; el concert amb el cor alemany de Gelsenkirchen, i l’existosa organització del 45è Juguem Cantant.
De cara al curs 2018 - 19 el cor castellarenc vol créixer amb dos nous grups. D’una banda, amb el Cor de Menuts, per a infants de P3 i P4, i de l’altra, el Cor de Petits, per a infants de P5 a 2n. La informació ja s'ha fet pública al blog http://corinfantilsantesteve.blogspot.com/
Aquests dos cors se sumarien als ja existents, el Grup de Mitjans, amb infants de 3r a 5è, i el Grup de Grans, de 6è a 2n de Batxillerat. A més, també segueix endavant el Kor Ítsia, amb noies a partir de 18 anys.
El proper 22 de juliol, el Cor de Grans actuarà en el marc del Festival Bachelona, amb peces de música barroca i dirigits pel prestigiós director Tom Koopman, al Petit Palau de Barcelona. També hi haurà participació en el cor de veus blanques de l’obra ‘Carmina Burana’, el proper mes de setembre, a Terrassa, i un intercanvi amb Kameleonttijuorode Finlàndia, previst per a l’hivern.