La mostra es podrà veure fins al 30 de setembre a El Celleret de Castellar
En el marc de la Festa Major de Castellar del Vallès, l’art també té el seu espai. El pintor Josep Ubàguls inaugura a El Celleret de Castellar, el comerç de vins situat a l’avinguda de Sant Esteve, 49.
La mostra s’inaugurarà el divendres 5 de setembre a les 19 h, i es podrà visitar fins al 30 de setembre, de 9 a 13 h i de 17 a 20 h.
Tot i que no és una sala d’exposicions habitual, El Celleret es convertirà durant uns dies en un espai de trobada entre el món del vi i el de la pintura, un bon maridatge que vol atraure el públic.
L’exposició presenta una selecció d’obres de paisatges i marines en què destaca el domini del color i la llum, elements que Ubàguls treballa amb una gran sensibilitat.
Les obres transporten el visitant per llocs tan destacats com Montserrat, el Pedraforca, Cadaqués, l’illa de Buda del Delta de l’Ebre o els Alps suïssos, sense deixar de banda racons de Castellar.
Amb una mirada poètica i una tècnica consolidada, Ubàguls convida a redescobrir el paisatge natural i emocional que ens envolta.
Una de les particularitats de la mostra és la presència de l’artista a la tarda, cosa que permetrà als visitants dialogar amb ell sobre les seves obres, el procés creatiu i la seva trajectòria, de manera que la visita és una experiència enriquidora.
La iniciativa de portar l’art a un espai com El Celleret demostra que la Festa Major també és una oportunitat per descobrir els artistes de la nostra vila