Divendres passat, 21 nens i nenes van participar a la proposta del Club Super3
Divendres passat la Biblioteca Antoni Tort va programar la #Supernit, una proposta a la que es van adherir 277 biblioteques de tot Catalunya. A les 20 hores, els infants a partir de 6 anys van participar en diferents activitats programades al servei per ajudar, així, la Nenúfar i la Matoll, les elfes de la família del Super3, a sortir de la Superbiblioteca on s'havien quedat tancades.
A la biblioteca municipal hi va haver una participació de 21 nens i nenes i la d'uns quants adults, tot un èxit. "Podem afirmar, contentíssimes i super satisfetes, que la nostra 1a supernit de les biblioteques, va ser tot un èxit! I que ja tenim ganes de viure una nova edició", afirmaven les responsables de la Biblioteca Antoni Tort.
El Super3 i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya van organitzar la "Supernit a les biblioteques" públiques, per promoure la lectura entre el públic infantil. La #Supernit té per objectiu fer arribar als més petits la importància de la lectura i, per fer-ho, el Super3 ha ideat una aventura multitudinària, simultània i transmèdia per tot el territori en què els nens i nenes participants ajudaran la Nenúfar i la Matoll perquè puguin sortir de la biblioteca de la casa de la família del Super3 on han quedat tancades pel malvat Sr. Pla.
La #Supernit és el colofó d'una de les històries creades pel Super3 i que des finals d'abril s'ha començat a difondre al canal Super3, al web super3.cat i a l'aplicació de vídeo per a mòbils i tauletes del Super3, i que, fins i tot, tindrà al web un videojoc creat expressament per a l'ocasió.
TV3 i el Departament de Cultura conjuguen, d'aquesta forma, el Super3 i les biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya, per treballar conjuntament el foment de la lectura entre el públic més jove. Aquesta activitat s'emmarca entre els objectius recollits al Pla de Lectura 2020.