Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.
La plaça d’El Mirador es va omplir de gom a gom per veure i cantar amb els dos germans Serrasolsas
El primer gran concert de la Festa Major va començar divendres amb la plaça d’El Mirador plena de gom a gom. El pregó de Cristina Herranz i Eva Arderius, acompanyades de David Olivares, ja havia concentrat molta gent a la plaça quan Ginestà va pujar a l’escenari. La gent esperava amb ganes i les cançons apreses del duet format pels germans Júlia i Pau Serrasolsas.
Ginestà es a entregar amb molta energia davant del públic castellarenc i va mantenir aquesta energia durant tota l’actuació, en un concert que va servir per presentar a Castellar el seu darrer treball, Tot gira igual, però diferent, un disc que explica també l’evolució d’un projecte que ha crescut i que s’ha professionalitzat des d’aquell primer concert a la vila, l’any 2021, quan els germans Serrasolsas hi van presentar el seu primer àlbum, Ginestà.
Cinc anys després, el grup tornava a Castellar amb una banda més nombrosa i un directe molt més consolidat, però conservant encara aquella capacitat de connectar amb un públic transversal. I és que al concert hi havia infants, joves, adults i famílies senceres.
Moment del concert de Ginestà, divendres 11, a la plaça d'El Mirador. || Q. P.
La plaça d'El Mirador es va omplir de gom a gom per veure Ginestà. || Q. P.
Aquesta transversalitat es va fer evident també a les primeres files. El públic va cantar bona part de les cançons, especialment aquelles que ja formen part de l’univers més reconeixible del grup. La Júlia i el Pau Serrasolsas convertien així la plaça en un “cor gegant” on les veus dels músics s’empastaven amb les del públic.
El repertori que va tocar Ginestà va combinar els temes del nou disc amb algunes de les cançons més representatives de la trajectòria de Ginestà, amb aquesta capacitat que tenen de convertir cançons nascudes de vivències quotidianes tractant temes com el desamor, una ruptura, el primer amor o un primer petó, en melodies compartides per generacions diferents.
Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.