L'entitat va participar en una trobada a la Conca de Barberà, diumenge
Diumenge passat, 23 d’octubre, la colla d’arrelats del grup de Gitanes de Castellar va participar en una trobada gitanera a la ciutat a Montblanc.
Cada any, l’associació de gitanes del Vallès contacta amb un poble per acollir aquesta trobada. Enguany, hi han participat unes 20 de colles de gitanes del Vallès. Repartides en diferents tongades, les colles van ballar els balls que els han caracteritzat sempre.
Després de fer un cercavila, es va fer la ballada a la plaça Sant Francesc i, per finalitzar la trobada gitanera, es va celebrar un dinar de germanor.
El Ball de Gitanes també ha comunicat que, en assemblea del passat dilluns, 24 d’octubre, es va realitzar un canvi de junta. L’equip presidit fins ara per Rosa Llados ha estat rellevat, i ara estarà encapçalat per Joan Casamada