Gairebé 200 persones van participar als actes de la Festa de la Primavera del barri
Un any més, les festes de Can Font i Can N’Avellaneda van centrar l’atenció en la jornada del passat diumenge, amb activitats diverses per a tots els públics del barri castellarenc.
La jornada va iniciar-se a les 10 h del matí amb l’obertura de diverses paradetes de productes artesans, continuant amb un concurs de dibuix infantil i Ball country a càrrec de Sílvia Calsina. Els inflables i els matalassos infantils van continuar per a ser una de les atraccions principals del dia pels més petits, seguida pel pintacares, just abans de començar els actes de major rellevància a la plaça de Can Font.
La batucada local ‘Batukafonts’ va obrir la prèvia a la posterior paella popular, on van participar 120 veïns, degustant l’arròs cuinat per EICA Fes. Per la sobretaula, Jan Díaz i Juan Carlos Arévalo van posar el ritme.
Des de l’organització, la seva presidenta Roser Gabarró va explicar que “va anar perfecte, amb un dia de sol i un ambient de gent molt maco. Els nens van poder gaudir amb totes les activitats. Estem molt contents de com es va desenvolupar la jornada”.