1000157734_1440x961
D'esquerra a dreta, Ana Guàrdia, de Pentina't, Laura Pérez, de Beauty Studio, la presidenta de Comerç Castellar, Déborah Portillo, i Gemma Capel de Gemma Capel Medicina Xinesa.|| CEDIDA
29/05/2025 Actualitat
Vidafest, la fira del benestar integral

Aquest diumenge divuit expositors donaran a conèixer a l'Espai Tolrà la seva oferta en teràpies complementàries, estètica i perruqueria

Redacció

Castellar del Vallès es prepara per acollir la primera edició del Vidafest, la fira del benestar sobre teràpies complementàries, estètica i perruqueria, que se celebrarà aquest diumenge, 1 de juny, de 10 a 20 h a l’Espai Tolrà. 
La fira, organitzada per Comerç Castellar, disposarà de 18 estands de professionals de Castellar vinculats a la salut tradicional, holística, estètica i teràpies complementàries, que oferiran informació, assessorament i demostracions en directe. 


Fa més de nou mesos un primer grup impulsor va començar a treballar en el que seria la fira i ara, sota el paraigua de Comerç Castellar, s’ha donat un nou impuls. En definitiva, tal com va apuntar fa alguns dies la presidenta de Comerç Castellar, Déborah Portillo, la fira té la missió que “la gent sàpiga quina oferta hi ha a Castellar sobre salut, estètica i perruqueria”. Com que es tracta de la primera edició d’aquest format, “tots els expositors estan oberts a fer coses”, assegura Portillo. De la fira s’ha editat un cartell amb un codi QR per descarregar-se l’entrada, que és gratuïta, que “servirà per veure l’impacte que pot tenir i com s’està rebent la informació”, constata Portillo. No és necessari, però, treure entrada per assistir-hi. 


Segons Ana Guàrdia, de Pentina’t, la fira “és una bona oportunitat per veure’t amb els teus clients i amb els que no ho són. És un dia en què fas poble i ensenyes tot el que fas com a comerciant”.
L’esdeveniment comptarà amb una àmplia mostra de comerç local dedicat a teràpies complementàries, estètica i perruqueria com Centre de Medicina Xinesa i Acupuntura Gemma Capel, Luxury Beauty d’Emma Gil, perruqueria Pentina’t, Centre de Dietètica i Nutrició, Laura Pérez Beauty Studio, Espai Terapèutic Calma, Plantis Nutricionista, Farmàcia Lluch, Farmàcia Catalunya, perruqueria My Moments, CAP Castellar –que parlarà del seu projecte de Prescripció Social–, Centre Auditiu Castellar, ARGA Proyecto Arlequín, Retirs Catalunya i un estand amb signatura de llibres vinculats a la resiliència, el coneixement emocional i el tractament del dol, de la mà de Neus Cester amb L’últim somriure i la castellarenca Alba Amat, amb Tierra húmeda.


TALLERS I ACTIVITATS
A banda dels estands, VidaFest té programades diferents activitats per a la jornada, que començarà a les 10 h amb tallers vivencials, demostracions en directe, ponències informatives, un taller de ioga i pilates, una festa Holi acompanyada de zona gastronòmica amb furgoteques, taller de Ball de Bastons infantil, i que finalitzarà amb un taller de risoexperiència a les 20 h.


 Natàlia Moreno, de l’Espai Terapèutic Calma, ha explicat que al Vidafest “farem molts tallers com ioga, vibracions, concert de gongs, relaxació d’infants i famílies, i al nostre estand trobareu tot el que és el nostre centre”. Manoli Duart, de la Farmàcia Catalunya, ha apuntat que “explicarem ben bé en què consisteix l’homeopatia i quin tipus de productes es poden trobar en una farmàcia”


La festa Holi està organitzada per Bruna Burger. Hi haurà dues coreografies de mans d’Our Solution Site Academy amb llançament de pols de colors, a les 13.15 h i a les 13.45 hores. La pols de colors es pot comprar a la parada de Bruna Burger que hi haurà a la plaça de la Fàbrica Nova. A més, es podrà menjar a Bruna Burger i a la furgoteca de La Capritxosa, que oferirà entrepans i hamburgueses, patates, sorpreses dolces i cafès.


També hi haurà un servei de canguratge matinal perquè pares i mares puguin assistir a conferències o a alguna sessió de ioga sense haver de preocupar-se dels fills. “S’ha pensat molt bé que també hi hagi moltes activitats adreçades a les famílies i el fet que hi hagi furgoteques fa que la gent es pugui quedar aquí tot el dia”, adverteix Portillo.

 

PROGRAMACIÓ VIDAFEST

10 h
Inauguració

10.30-11 h
Grafologia emocional
Centre Gemma Capel

11.05-11.35 h
Teràpia de so concert de gongs
Espai Terapèutic Calma 

11.40-12.10 h
Revisar el passat per sonar el present
Centre Dietètic i Nutrició 

12.15-12.45 h
Envelliment saludable
Centre Luxury Beauty

12.50-13.20 h
Llueix els teus cabells a l’estiu Centre Pentina’t 
 
13.30-14 h
L’homeopatia
Farmàcia Catalunya

13.30 h
Activitat especial de ioga 
accessible adaptada sense música

MIGDIA A L’EXTERIOR
12-12.45 h
Ball de Bastons infantil

12.45-14 h
Festa Holi per a totes les edats
Furgoteques

15-15.30 h
Classe magistral de pilates
Centre Nou Coure

15.30-15.55 h
Classe magistral de ioga per a adults
Espai Terapèutic Calma 

16-16.30 h
Taller familiar de tècniques relaxació
Espai Terapèutic Calma 

16.35-17.05 h
Taller familiar pautes de neteja dental
Centre Dental Castellar

17.10-17.40 h
Transgeneracional. Lleialtats familiar que ens limiten
Xavi López-Atalaya

17.45-18.15 h
L’Astrologia. Una visió diferent
Jordi Uyà

18.20-18.50 h
Neurociència de la mediació i pràctica
Joan Garcia

18.55-19.25 h
Risoexperiència
Adela Garcia

Comparteix
M'agrada
Comentaris