L'estand d'Accent Systems al Mobile World Congress_617x412
L'estand d'Accent Systems al Mobile World Congress de l'any passat Cedida
El dispositiu NB-IOT Tracker al costat d'un palet - Cedida
01/03/2018 Actualitat
Un dispositiu per tenir controlada la mercaderia
Accent Systems ha presentat al MWC el NB-IOT Tracker
Jordi Rius
El congrés del mòbil a Barcelona, el Mobile World Congress (MWC),que acaba aquest dijous sota el lema enguany de "Creating a better future", és conegut per portar les novetats de les grans companyies tecnològiques i també per donar a conèixer les empreses més petites. En aquest aparador del sector de la innovació es calcula que hi passaran més de 108.000 assistents i 2.300 expositors, amb la representació de 208 països.

L'empresa castellarenca Accent Systems, que enguany ha estat a l'estand 4 del Pavelló Espanya, ha presentat en aquesta edició el NB-IOT Tracker, un dispositiu intel·ligent que geoposiciona i recull informació de valor de qualsevol actiu on es col·loqui. "La novetat és que fa servir la 'NarrowBand-IOT', una tecnologia que fa servir molt poca bateria i és molt barata. Això ens permet que, amb molt pocs diners i poques recarregues de pila, pots tenir localitzats aquests béns en temps real", explica el CEO d'Accent Systems, Jordi Casamada.

El NB-IOT Tracker té diferents sensors que, a part de localitzar la mercaderia, pot saber dades com la temperatura, una informació molt útil per fer seguiment de la cadena del fred. "Això ho reportem a una plataforma 'on line' que gestionem nosaltres. I si s'ha fixat que aquella mercaderia no pot passar d'una certa temperatura i realment passa, es genera automàticament una alarma. Això ens permet anar directament on està la mercaderia i corregir i salvar la mercaderia", afegeix Casamada.

Accent Systems ha estat una de les poques empreses a nivell mundial que ha tingut accés a la xarxa NB-IOT des dels seus inicis, a finals de 2016, per començar a fer tests amb els seus propis projectes.
Comparteix
M'agrada
Comentaris