B7R02114_1440x961
Una família es fa una foto davant del tió i de l'arbre de la Fira de Nadal Quim Pascual
07/12/2025 Actualitat
Reviure l'esperit de Nadal en quatre dies

La Fira de Nadal aconsegueix atraure nombrosos visitants aquests dies a la plaça de la Fàbrica Nova

Jordi Rius

Era un repte veure si tants dies de festa seguits podien fer que molta gent optés per marxar de Castellar i no s'acostés a la Fira de Nadal que h organitzat Comerç Castellar fins aquest dilluns 8 de desembre. La veritat és que dissabte, primer dia de la fira, l'afluència de persones a la plaça de la Fàbrica Nova -on estan muntades les parades- va ser notable i les diferents actuacions que es feien a l'escenari aconseguien que els visitants s'hi acostessin. "Sempre s'acosta molta gent a la fira i aquest any en caure amb tants dies de festa hi havia la por que la gent marxés, però sembla que no, que tot està molt animat i esperem que vingui molta gent. Tota la fira ha quedat molt maca amb les llums i l'arbre de Nadal decorats amb bosses de tots els comerços de la fira", manifestava Anna Giménez, de La casa de les xuxes, que durant tota la setmana ha estat preparant dolços especials amb motius nadalencs per a la Fira.

 

El Musical en viu d'Espaiart

El Musical en viu d'Espaiart. || J. RIUS

 

Segons explicava el regidor de Comerç, Rubén Peñalver, "va haver un treball conjunt entre Comerç Castellar i l'Ajuntament per poder definir quines eren les millors dates i les més adequades i l'aposta per aquests dies creiem que està funcionant prou bé". En la mateixa línia s'expressava Mireia Juliana, de la botiga Pessigolles i membre de Comerç Castellar, que explicava que "al llarg d'aquests tres dies tenim moltes actuacions i activitats". Un dels atractius de la Fira és el trenet, que té dues parades: a la pròpia fira i a la plaça d'El Mirador. "Hem fet un recorregut amb una catifa vermella que et porta fins a dins la fira", reconeixia Peñalver, que afegia que un altre dels atractius és el Patge Gregori, al qualels nens i nenes poden lliurar-li les seves cartes.

 

WhatsApp Image 2025 12 07 at 12.30.37

El trenet de Nadal a punt de fer la seva sortida des de la Fira. || J.RIUS

 

"Estem a les portes de Nadal, però la gent ja té ganes de viure l'esperit nadalenc, de fer les compres i els detalls d'aquesta època. És a dir, ja es respira el Nadal aquí", concloïa Giménez.

Quant a les actuacions, avui hi haurà dinamització d'Els Follets de Santa Claus a les 17  i a les 19 h. Demà dilluns, a les 11 h , hi haurà contacontes amb manualitats a càrrec de l’acadèmia d’anglès Idiomes Castellar.El trenet funciiona aquest diumenge fins a les 14 h i de 16.30 a 21 h. El dilluns 8 de desembre el trenet funcionarà de 10 a 14 h. El patge Gregori està aquest matí a la Fira de Nadal fins a 13.30 h i a la tarda de 17 a 20 h, i dilluns 8 de 10.30 a 13.30 h

 

 

Comparteix
M'agrada
Comentaris