Visitant l'Estany de Sant Maurici - Oscar Moreno
Maqueta al museu del tren a Igualada - Jordi Niñerola
El ren, entre la realitat i la ficció a Finlàndia - Antoni Seguí
Platja, monstres, pinta pedres i ... febre a Eivissa - Mercè Bonjorn
Postal d'estiu: imatges des de Lleida, Igualada, Eivissa i Finlàndia
Compartiu qualsevol moment del vostre estiu amb L'Actual, enviant una foto a lactual@castellarvalles.cat, o bé publicant-la amb l'etiqueta #estiulactual14 a través d'Instagram, Twitter o Facebook
Carles Díaz
Continuem rebent les vostres postals retratant els paisatges que us acompanyen durant aquestes vacances.
La Mercè Bonjorn (@merbondal) ha publicat a instagram una foto des de Eivissa. Explica: "jorn de descans de platja, monstres, pinta pedres i ... febre".
Jordi Niñerola (@jninerola) publica aquesta postal d'#estiulactual14 a instagram "maqueta al museu del tren a Igualada. Senzillament sensacional"
L'Antoni Seguí (@tsegui) ens envia aquesta postal des dels països nòrdics. "El ren, entre la realitat i la ficció a Finlàndia".
i per acabar l'Óscar Moreno (@oscarcastcat) comparteix a través de twitter aquesta imatge i diu "visitant l'Estany de Sant Maurici"
Si voleu compartir el vostre estiu amb nosaltres, tant si sortiu de vacances com si us quedeu a casa, teniu múltiples maneres de fer-nos arribar la vostra instantània. A banda del correu electrònic, podeu fer servir les xarxes socials, Facebook, Twitter o Instagram, afegint l'etiqueta #estiulactual14.
Les millors fotografies es publicaran a l'edició 300 de L'Actual, que podreu trobar al carrer el 29 d'agost.