L’empresa, ubicada al Pla de la Bruguera, té per objectiu per al 2024 que les vendes s’enfilin cap als 10,2 milions d’euros amb un creixement interanual del 32,1%
Hannun, el grup català de mobles i decoració sostenibles, preveu tancar l’exercici actual amb unes vendes netes de 7,7 milions d’euros i un creixement interanual del 21,6%. L’objectiu de l’empresa per al 2024 és que les vendes s’enfilin cap als 10,2 milions d’euros i tenir un creixement interanual del 32,1%. Aquestes previsions es deuen, sobretot, al desenvolupament de l’àrea de negoci B2C de Hannun, en l’expansió de la seva presència geogràfica així com en la diversificació dels canals de marketplace on opera el grup.
A més, cal afegir a aquesta expansió la recent adquisició de la firma danesa de disseny i producció de mobles minimalistes We Do Wood. Hannun vol que el desenvolupament del seu catàleg segueixi els principis de sostenibilitat, inclòs l’increment de l’ús de fusta recuperada en la fabricació de les seves peces com a factor diferenciador. Hannun és la primera empresa espanyola amb certificat B Corp® del sector del moble a Europa.