Victòria Camps, catedràtica emèrita de Filosofia moral i política de la Universitat Autònoma de Barcelona, reivindica el valor de les emocions en el comportament ètic a la darrera xerrada de l’any
Aquest dimarts a la tarda s’ha dut a terme a l’Auditori l'última xerrada de L’Aula d’Extensió Universitària de l’any 2025. A la sessió d’aquesta setmana, la ponent ha sigut Victòria Camps amb la ponència ‘El govern de les emocions’.
Camps, catedràtica emèrita de Filosofia moral i política de la Universitat Autònoma de Barcelona, ha tractat el lloc que tenen les emocions en l’ètica. La ponent ha reflexionat sobre els sentiments i les emocions com a motivadors del comportament ètic. Victòria Camps, durant la conferència, ha parlat també sobre la moralitat i la intel·ligència emocional afirmant que aquesta última apareix “amb la intenció de fer valdre les emocions, ja que es considerava que havien estat marginades per la raó”.
El pròxim dimarts 16 de desembre, L’Aula tancarà el cicle de sessions amb el concert de l’Orquestrina CALIDAE, un grup format per músics que han tocat durant molts anys a cobles-orquestres destacades com ara: Montgrins, Selvatana o Costa Brava entre moltes altres. A més, Castellar del Vallès també tindrà representació en aquesta festa de final de trimestre, ja que el músic local Joan Roca forma part d’aquesta orquestrina.