Ara està adreçada a totes les persones a partir dels 60 anys i també a les de menys edat amb condicions de risc com ara persones amb diabetis, cardiopaties, etc, així com també personal de serveis essencials com bombers, policies o docents
El Departament de Salut, a través de la Secretaria de Salut Pública, va donar dilluns de la setmana passada el tret de sortida a la segona fase de la campanya de vacunació contra la grip i la COVID-19, adreçada a totes les persones a partir dels 60 anys i també a les de menys edat amb condicions de risc com ara persones amb diabetis, cardiopaties, etc, així com també personal de serveis essencials com bombers, policies o docents.
Per demanar dia i hora per a les vacunes, cal sol·licitar-ho a través de La Meva Salut, preferentment, a l’apartat de ‘Cites’, clicant a ‘Cites i consultes d’atenció primària’ i triant l’opció ‘Vacunació’. La cita prèvia també es pot demanar al web de programació citasalut.gencat.cat o bé directament al centre d’atenció primària (CAP) de referència.
Com a novetat, fins els 5 de desembre, els centres d’atenció primària oferiran horari de vacunació sense cita prèvia per a les persones que no hagin pogut demanar hora. L’horari serà de dilluns a divendres, de 9.30 a 12.30 i de 16.30 a 19.30. A més, els CAP que obren els dissabte, com el de Castellar del Vallès, també oferiran vacunació sense cita prèvia de 9.30 a 12.30 h. Amb aquesta mesura, si no es pot demanar cita pels mitjans habituals, es pretén facilitar la vacunació i fer-la més accessible a tothom que es vulgui vacunar.