DSC4955_1440x961
El XIV Congrés de la FAC va tenir lloc a la Sala d’Actes d’El Mirador / Cedida
25/10/2023 Actualitat
Un centenar d’assistents al Congrés de la FAC

La Casa d’Andalusia a Castellar va exercir d’amfitriona al XIV Congrés de tècniques associatives de la Federació Andalusa de Comunitats

Cristina Domene

La Casa d’Andalusia a Castellar va exercir d’amfitriona al XIV Congrés de tècniques associatives de la Federació Andalusa de Comunitats (FAC), que va tenir lloc diumenge passat a la Sala d’Actes d’El Mirador. Prop de 110 persones de 25 entitats federades de tot Catalunya van participar en una trobada on es va parlar, entre altres qüestions, de tècniques associatives. “Els conferenciants van explicar com des de les entitats podem sol·licitar diferents subvencions i la manera correcta de justificar-les. A més, cada associació va poder aportar les dificultats amb què es troben habitualment i resoldre dubtes entre tots”, va explicar la presidenta de Casa d’Andalusia a Castellar, Montserrat da Silva. L’organització d’aquest congrés comporta molta feina, però des de l’entitat castellarenca reconeixen que estan molt contents: “Ha estat una experiència molt positiva. Hem pogut compartir i relacionar-nos amb altres cases d’Andalusia, va ser una trobada, a banda de formativa, de germanor”, va reconèixer la presidenta.


L’acte el va obrir l’alcalde de la vila, Ignasi Giménez, i després de la matinal de formació, tots els assistents van dinar junts a Mas Pinetó, amb on també va ser-hi la regidora de Cultura, Joana Borrego i altres personalitats com Josep María Sala i Grisó, exsenador; Montserrat Rueda, alcaldessa de Sentmenat i Esperanza García, delegada de la Junta d’Andalusia a Catalunya. 


Da Silva va manifestar que d’aquestes trobades surten col·laboracions: “Tenim al cap una idea, però no sabem si la podrem portar a terme. Ens agradaria organitzar una trobada de corals de Catalunya a Castellar”

Comparteix
M'agrada
Comentaris