L’accident s’ha produït a causa dels forts vents d’aquest divendres. El Pla Especial d’emergència per risc de vent es manté actiu en fase d'alerta a 25 municipis catalans
Amb les ventades de 2014 encara a la memòria, Castellar ha viscut aquest divendres un altre episodi de forts vents però d’una magnitud sensiblement menor a la de fa cinc anys. El Pla Especial d’emergència per risc de vent (VENCAT) de Protecció Civil es manté actiu en fase d'alerta a 25 municipis catalans. Ara bé, una veïna de Castellar ha resultat ferida a primera hora d’aquest divendres, al voltant de les sis del matí, en caure-li a sobre un para-sol a la parada de la carretera de Sentmenat. Segons ha confirmat el regidor de Seguretat Ciutadana, Pepe Leiva, l’objecte ha impactat al cap de la castellarenca – provocant-li una ferida lleu – i també ha colpejat dues persones més que estaven a la parada de l’autobús.
Aquest és un dels set ferits que ha registrat el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), durant el matí de divendres, a tot Catalunya, per la caiguda d'arbres i objectes diversos empesos pel vent. Concretament, el 112 ha rebut fins a les 16 hores, 354 trucades, de les quals 25 han estat des del Vallès Occidental, sent Sant Cugat el municipi que més n'ha concentrat amb nou. A hores d'ara, els Bombers han atès 234 incidències.
De fet, els Bombers Voluntaris de Castellar i efectius de la Policia Local han participat en el rescat d’una persona que s’havia desorientat a Les Arenes, i que a més havia patit una caiguda. Les dues persones han estat traslladades a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell.