boosted_1440x961
L’Speedfest va ser l’última gran fira de vehicles modificats a Castellar. Quim Pascual
25/02/2026 Actualitat
La ‘Boosted Crew’ aterra a Castellar

Més de 200 cotxes posaran Castellar al focus del món ‘tuner’

Albert San Andrés

Els vehicles modificats envairan aquest cap de setmana l’Espai Tolrà de Castellar, amb un nou esdeveniment. El Boosted Crew Indoor Weekend ajuntarà stance i tuning als pavellons i a la plaça de la Fàbrica Nova, amb més de 200 cotxes inscrits i diversitat d’estands i botigues.


D’ençà que l’Speedfest, l’esdeveniment més important del món custom del país, va desaparèixer, els amants del motor han trobat a faltar un cap de setmana a Castellar on el motor sigui el protagonista. L’arrelament de la vila al món del motor i a la competició han portat el nom de Castellar més enllà de les nostres fronteres.


Boosted Crew, una entitat sense ànim de lucre, ha preparat un esdeveniment de referència a l’altura dels grans meetings del món del tuning d’anys enrere, com la GTI Mag International de Magny Cours (França).


En aquesta ocasió, tendències com l’stance -cotxes modificats però funcionals- i el record del tuning dels anys 2000 es donaran la mà a Castellar, amb la presència d’alguna de les preparacions més conegudes que han sobreviscut als anys. A les parets de l’Espai Torlà tornaran a ressonar noms mítics com els de MadVein, Amalio o Japan Tuning, mites i referents d’aquest món dècades enrere. Un Top10 i un Top3 seran els premis de l’organització als millors vehicles.


La concentració arrencarà dissabte a les 11 del matí i fins a les 20 h i diumenge d’11 a 17 h. El preu de l’entrada serà de 2€ i gratuit pels menors de 14 anys.

Comparteix
M'agrada
Comentaris