Més d'una trentena d'establiments de Castellar ha participat en la 8a edició d'aquesta proposta que impulsa el Servei Local de Català, Comerç Castellar i l'Ajuntament
El Servei Local de Català, Comerç Castellar i l'Ajuntament de Castellar del Vallès han tornat a organitzar "A l'abril cada paraula val per mil", campanya lingüística i comercial amb l'objectiu de dinamitzar els establiments de proximitat de la vila a través de la llengua, d'una manera divertida i participativa. I de fet, l'edició de la VIII Gimcana de Sant Jordi de Castellar del Vallès, dins de la campanya "A l'abril cada paraula val per mil", ha estat tot un èxit. Enguany, s'han recollit 442 butlletes en 33 establiments de Castellar. Els participants havien d'escollir la resposta correcta entre un seguit d'expressions i frases fetes que hi havia als cartells penjats als comerços col·laboradors.
El sorteig dels guanyadors es va fer la tarda de dijous a El Mirador, i va comptar amb Elisabet Palomés, directora del CNL de Sabadell, Rubén Peñalver, regidor de Promoció Econòmica, Anna Riera, regidora d'Educació, i Déborah Portillo, presidenta de Comerç Castellar. Després de buidar l'urna, es van triar tres butlletes guanyadores -amb premi de tres vals de 50 € per bescanviar en qualsevol dels establiments participants a la campanya- que van recaure en Jordi Moya, Àlex Llobet i Àlex Granero.