En alguns casos les racions previstes pels restauradors per dimecres es van esgotar
Dimecres, des de les set del vespre, els 36 locals que participen enguany a la desena edició del CorreTapa, van engegar els motors per servir les seves primeres racions,que en alguns casos es van esgotar. El bon temps que està fent aquests dies va fer que molta gent sortís als carrers i les places preparats per degustar les exquisideses que havien cuinat els restauradors locals tan bon punt es va iniciar el CorreTapa.
Avui dijous, divendres i dissabte, encara hi haurà oportunitat per tastar-les.
Amb l’objectiu d’eliminar productes de plàstic d’un sol ús en equipaments municipals i en activitats organitzades des del consistori, a més de per reduir la petjada mediambiental, enguany es facilitaran fins a 7.000 gots reutilitzables destinats íntegrament al CorreTapa Castellar 2026.
Tots els equipaments gastronòmics participants disposaran d’exemplars dels nous gots reutilitzables amb la marca Fem Castellar per oferir-los gratuïtament a partir del 3 de juny i fins a exhaurir existències.
Com és habitual en cada edició del CorreTapa Castellar, hi haurà quatre premis: un àpat per a dues persones valorat en 60 euros per als tastadors, mentre que els establiments podran optar al Premi Popular 2026, el Premi del Jurat a la Millor Tapa Salada 2026 i a la Millor Tapa Dolça 2026.