Imatge de 'El Capital Humano'_617x412
Imatge de 'El Capital Humano' - Cedida
08/01/2016 Actualitat
Aquest vespre 'El capital humano' protagonitza la sessió de Cinefòrum
El film de Paolo Virzi, que es projectarà a partir de les 21h a la Sala d'Actes d'El Mirador, ha guanyat 7 premis David de Donatello i el premi del públic del Festival de Sevilla
Redacció
L'any arriba farcit de cinema a Castellar. El CCCV ha programat un primer trimestre amb propostes cinematogràfiques que arriben des d'Itàlia, Grècia, Japó, Estònia, Suècia, Regne Unit, Canadà, Espanya, Dinamarca i Brasil. Una volta al món a través de 10 pel·lícules que arrencarà aquest divendres amb la projecció de El capital humano de Paolo Virzi a les 21h a la Sala d'Actes d'El Mirador.

Quant a l'argument, la vigília del dia de Nadal, un ciclista és atropellat de nit per un luxós tot-terreny. El desgraciat accident canviarà el destí de dues famílies: la del milionari Giovanni Bernaschi, un especulador financer que ha creat un fons que ofereix un 40% d'interès anual, i la de Dino Ossola, un ambiciós agent immobiliari l'empresa del qual és a punt de fer fallida.

El film italià va guanyar set premis Donatello incloent el de millor pel·lícula (2013) i el premi del públic del Festival de Sevilla (2014). També en aquest primer trimestre, al març, arribarà la 8a edició de la Mostra de Cinema de Castellar BRAM!
Comparteix
M'agrada
Comentaris