14   futbol_1440x961
Juan Antonio Roldán es lamenta d’una ocasió perduda, en una imatge d’arxiu.  Albert San Andrés
03/11/2026 Esports
La UE Castellar cau golejada a Manresa (5-1)

Dues derrotes consecutives pels blanc-i-vermells en una setmana

Albert San Andrés

Després de sumar els primers tres punts de la temporada golejant per 4-1 al Molletense, la UE Castellar suma dues derrotes consecutives: la de dijous passat en el partit ajornat enfront de la Unificación Llefià (1-0) i la de dissabte davant del líder, el Gimnàstic de Manresa per 5-1.


Tot i mantenir el pols del partit, dues errades defensives dels blanc-i-vermells van propiciar dos gols seguits en el minut 7 i el 8. Un 2-0 que no va fer abaixar els braços als castellarencs, capaços de reduir distàncies amb el 2-1 d’Eric Cruz. Fins i tot van tenir a les botes l’empat amb un parell d’ocasions clares, però novament les errades defensives van propiciar un doblet dels d’Oriol Hontangas als últims minuts de la primera part.


Amb el 4-1, l’equip va continuar intentant-ho en la segona, ja que el marcador no reflectia la realitat sobre la gespa. Però l’expulsió per doble amonestació del capità Víctor Léon al 51’ va pesar molt en el joc durant la segona part i els manresans van passar a dominar el joc per complet. Un últim gol al 82’ va servir per arrodonir la golejada i mantenir al Gimnàstic en primera posició, una setmana més.

 
Els castellarencs queden en 14a posició a un punt de la zona de salvació, abans de rebre aquest dissabte (18 h) al Puig-Reig, un rival recentment ascendit i que ocupa la cinquena posició de la taula. 

Afegeix L'Actual com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat.

Activar ara
Comparteix
M'agrada
Comentaris