15   Torrents tallat_950x634
Jordi Torrents (Bikila) en el moment de l’arribada a la meta en la Cursa dels Bombers. || Cedida
27/10/2023 Esports
Retorn de Jordi Torrents

L’atleta castellarenc va aconseguir una quarta posició en la Cursa dels Bombers de Barcelona, després d’onze mesos d’inactivitat per lesió

L’atleta castellarenc Jordi Torrents retorna amb una quarta posició en la Cursa dels Bombers de Barcelona, després d’onze mesos d’inactivitat per lesió. El del Bikila ha passat l’últim mes entrenant en alçada a Font Romeu (França) per recuperar la forma.


Torrents, que ha passat per un calvari de lesions en els últims temps, va marcar un temps de 0:29,30, darrere d’Abdessamad Ben Haddou (0:28,42), Mohamed El Ghazouany (0:28,55) i d’Ibrahim Ben Abdeljalil (0:29,05), de manera que és el millor català de la cita i millora el seu registre de l’any passat.


“He estat 32 dies entrenant entre 1700 i 2100 metres d’altitud. He anat bastant bé amb els entrenaments i bona part del rendiment assolit en la cursa ha estat gràcies a aquest entrenament. Allà he pogut dedicar-me per complet, entrenant, menjant i recuperant bé”, explica el fondista després de la seva preparació a Font Romeu-Odeillo-Via, la meca pirenaica francesa de l’entrenament en alçada, on existeixen instal·lacions d’alt rendiment per a esportistes. El del Bikila inicia així la recuperació de cara a la temporada que ve, en què el pronòstic el torna a col·locar en l’elit atlètica nacional. “Tenia moltes ganes de tornar a competir i espero poder tenir continuïtat per afrontar la pròxima temporada amb garanties”, conclou.
D’altra banda, Xavi Planas, del Club Atlètic Castellar, era 31è, amb un registre de 0:31,36, millora en 4 segons la seva millor marca personal anterior.


En la mateixa cursa, una altra castellarenca, Laia Casajoana (L’Hospitalet Atletisme), va igualar la posició de Torrents en categoria femenina, va acabar quarta (0:35,32), darrere de Laura Rodríguez (0:34,12), Cristina Silva (0:34,27) i Douae Ouboukir (0:34,31).  || a. san andrés

Comparteix
M'agrada
Comentaris