Els granes remunten un 2-4 enfront del PHC Sant Cugat i són tercers
Les victòries èpiques tenen sempre un bon regust de boca, però en l’hoquei patins poden ser d’infart. Els granes van superar per 5-4 al PHC Sant Cugat, després de remuntar un 2-4 en contra i continuen en la lluita per les posicions de play-off d’ascens.
Els castellarencs va viure un partit de la màxima intensitat, on els va costar entrar, per culpa del plantejament rival, amb una defensa alta que els va posar les coses difícils. Tot i això, l’equip es va saber sobreposar y guanyar a un rival que ocupa la zona mitjana de la taula, remuntant un 2-4 en contra, amb un hattrick d’Oriol Garcia i gols de Marc Ramírez i Agus Ripollès.
Amb el marcador en contra, els granes van saber reaccionat per a capgirar el marcador i ara, però hauran de “fer autocrítica”, com remarca el seu tècnic ‘Fiti’, “per a no patir situacions semblants”.
Amb els tres punts, el conjunt grana aconsegueix guanyar dues posicions a la taula, quedant tercer a només un punt de Mollerussa i Noia, els dos colíders de la categoria. Aquesta setmana visitaran la pista del CP Vilanova (dissabte, 19:45 h).
L’equip femení, que no va disputar jornada, viatjarà a Igualada per a enfrontar-se amb les sisenes classificades (diumenge, 12:30 h).