pauieduard_617x412
El cap de llista de Junts per Castellar, Pau Castellví, amb Eduard Pujol, durant l'assemblea
25/07/2018
El PDeCAT de Castellar dona suport al "lideratge nítid" de Carles Puigdemont

Una delegació castellarenca del partit va assistir a l'assemblea general del PDeCAT celebrada el cap de setmana passat

Una delegació castellarenca del PDeCAT va assistir el cap de setmana passat a la primera Assemblea General del partit. Segons expliquen, la principal conclusió va ser “l’aposta nítida pel lideratge del president Puigdemont i dels consellers legítims”. També consideren que es va deixar clar que la formació “no renuncia a la via unilateral per fer valdre la voluntat majoritària del poble de Catalunya expressada en el referèndum del primer d’octubre”. Des del PDeCAT Castellar, a més, es mostren en sintonia amb la iniciativa promoguda per Puigdemont d’integrar-se a la Crida Nacional, nascuda fa tot just uns dies.


D’altra banda, Pau Castellví, membre de l’executiva de PDeCAT Castellar i alcaldable de Junts per Castellar per a les eleccions municipals de 2019, assegura que el partit demòcrata ha progressat “a nivell de valors i a nivell d’idees polítiques” i que s’ha dut a terme “una reforma important”. “Hem aconseguit fer una candidatura de consens”, diu Castellví. 

 

Quant a la proposta  de Junts per Castellar per a les properes eleccions municipals, Castellví  remarca que el nou partit és “una confluència del PDeCAT però que a més a més hi ha molts independents”. En aquest sentit, malgrat que s’adhereixen a la Crida Nacional i en participaran, l’alcaldable assegura que la voluntat és mantenir el segell de Junt per Castellar. “Ens deixarem guiar per la gent del poble,  que és sobirana, però la idea és continuar en aquesta línea”.

 

DARRERA ACTUALITZACIÓ 25-07-18 A LES 19.07 HORES

Comparteix
M'agrada
Comentaris