8090fea3 8a64 43d9 a944 9b82c104f48f_950x634
Maribel González, a l'esquerra de la imatge, inaugura una mostra amb ARGA titulada 'Art i teràpia'. || CEDIDA
18/10/2023 Cultura
S'inaugura 'Art i teràpia' al Mirador

La grafòloga Maribel González presenta una exposició gràfica al Centre de Coneixement

Marina Antúnez

La grafòloga Maribel González, membre de l'Associació de Recerca Grfològica Aplicada (ARGA) presenta una mostra gràfica al Mirador de Castellar. L'exposició s'inaugura aquest mateix dimecres 18, a les 19 h, a l'Espai Sales del Centre de Coneixement. A l'acte hi assistirà la mateixa González i altres membres de l'associació. L'exposició es podrà visitar fins al 20 de novembre.

 

L'exposició contempla una mostra de fotografies d'obres d'art i terapèutiques. En total, són més de 80 làmines que han estat recollides per membres d'ARGA durant els anys de la pandèmia i anteriors, fins avui. 

 

Formen part de la recopilació, mostres gràfiques de mandales, zentangles i cal·ligrames de diverses formes i colors, dibuixats tant per artistes professionals com amateurs, com a representació d'art, i també per persones que els van fer com a teràpia. 

 

Castellar és el primer municipi on s'exposa la mostra, que després visitarà unes quantes ciutats més, no només a Catalunya, sinó també a la resta de l'estat. L'anterior exposició d'ARGA, que es va basar en els grafitis, també va visitar diverses poblacions. 

 

Exposició 'Art i teràpia' a El Mirador. || CEDIDAExposició 'Art i teràpia' a El Mirador. || CEDIDA

Detall d'un dels mandales que es pot veure a la mostra 'Art i teràpia'. || CEDIDADetall d'un dels mandales que es pot veure a la mostra 'Art i teràpia'. || CEDIDA

Comparteix
M'agrada
Comentaris