La formació de rap castellarenca publica el seu primer disc
El grup castellarenc Opció 37, format per Marçal Portolés, Biel Sallas i Albert Gaitán, publica el seu primer disc, Rural Gangsta. Al desembre van publicar el primer senzill, una cançó titulada El semi, i van treure un segon single al febrer, Rural Gangsta, la cançó que dona nom al disc.
El disc inclou 11 cançons, d’estil musical rap, que es podran sentir a totes les plataformes digitals. En aquesta ocasió, el grup ha comptat amb la producció de Simón Sánchez.
Sobre el nom que han escollit pel disc, Rural Gangsta, Opció 37 el defensa explicant que arriben a aquest nom perquè “el rap sempre es vincula molt als moviments urbans, als barris, a les ciutats, però nosaltres fem rap i no som gent de barri, sinó de casc antic”, deia l’Albert.
Les lletres són de cadascú, i també conjuntes, a tres mans. “Durant el confinament va sortir el concepte ‘following bars’, que significa compartir estrofes, anar-les seguint, aconseguint cançons conjuntes”, diuen. Ells parlen del que els passa, de coses pròpies, i estan més inspirats quan estan en moments baixos. “Hi ha una tendència a escriure quan estàs malament”. També “fem apologia de la vida rural”, deia el Biel. “La lletra ve de com estem en aquell moment”, deia el Marçal.
De tots els concerts que han fet fins ara, recorden amb especial emoció el de la passada Festa Major: Presentaran el disc en un concert previst pel proper dijous, 18 de maig a les 20.30 h, a L’Alcavot Espai Cultural.
Escolta el disc sencer aquí.