19  Bufanúvols_617x412
Carmina Mas i Pau Tarruell, de la companyia Bufanúvols, actuaran dissabte al Calissó d’en Roca. || CEDIDA
14/12/2018 Cultura
Bufanúvols protagonitza els contes de desembre

L’Hora del Conte Infantil clou la temporada 2018

Marina Antúnez

La companyia Bufanúvols protagonitza l’Hora del Conte Infantil de la Biblioteca, que tindrà lloc, aquest desembre, al Calissó d’en Roca. L’activitat s’ha programat per dissabte, 15 de desembre, a les 11.30 hores.

 

L’espectacle que proposa Bufanúvols es diu El país del silenci i és un conte pedagògic en el qual un pastor que viu a les muntanyes, en un entorn silenciós, de pau i vida en harmonia amb la natura, s’acosta a la vida urbana per donar fe del silenci i de la convivència i la relació d’amistat que té amb els animals que viuen al seu voltant. El pastor ens ensenyarà com parla amb els animals a través del so i de la música que produeix amb els instruments construïts amb canyes i fustes del bosc.

 

A l’espectacle de Bufanúvols, els infants aprendran a conèixer diferents instruments de la família de vent fusta (flautes barroques: sopranino, soprano, contralt i tenor; clarinet i saxofon soprano), de corda (guitarra espanyola i acústica americana) i de percussió (xinxines, picarols, maraques i esquellot).

 

També reconeixeran el diapasó -l’instrument utilitzat per fixar l’altura del so -, a través del joc d’escoltar el silenci, i aprendran l’Himne de Sant Joan de Guido d’Arezzo, que dona nom a les notes de l’escala musical.

Comparteix
M'agrada
Comentaris