Mireia Clapers i Ivette Hijano, d'Ielou Comunicació, impulsores del Fashion Day_617x412
Mireia Clapers i Ivette Hijano, d'Ielou Comunicació, impulsores del Fashion Day - Cedida
12/06/2015 Actualitat
"Volem que la Fashion Day sigui una festa del poble"
La desfilada de moda, organitzada per Ielou, aplegarà més de 14 establiments
Jordi Rius
Tot està a punt perquè dissabte es desplegui la catifa vermella a la plaça de la Fàbrica Nova -o a l'interior de l'Espai Tolrà en cas de mal temps- per a la gran desfilada de moda de la Fashion Day. L'esdeveniment volen que sigui "una festa del poble, dels seus comerços", han indicat Ivette Hijano i Mireia Clapers, components d'Ielou Comunicació, que organitza l'acte. Precisament, per potenciar aquest caràcter de poble la majoria de models són persones de Castellar: "No hem volgut que hi apareixin models professionals i hem volgut prioritzar la desfilada de gent del municipi o que són clients de les botigues".
La desfilada, que començarà a les set del vespre, inclourà la desfilada de 14 comerços del sector de la moda i complements a més de la col·laboració d'establiments d'estètica i perruqueria. Els comerços, que paral·lelament a la desfilada tindran carpes per exposar els seus productes, són: Art Taller, la dissenyadora Meme Gabrielle, Cucades, Cul de sac, El Baratet, Esports Castellar, Luque & Luque, Midudu, Natural Scrap, Òptica del Vallès, Optimón, Pessigolles, Pascuet i Rodana. A més hi prenen part Mima't i les perruqueries Txell, La Pelu, Mari Carme Riera, Montbel, Por los Pelos i Formes que pentinaran i maquillaran les models. Tot i que la desfilada durarà una hora i mitja, la Fashion Day s'allargarà fins a mitjanit. "Tindrem Cal Calissó amb servei de bar i entrepans i els membres del col·lectiu Deejays del Revés que amenitzaran amb música la vetllada", apunten les dues promotores de la Fashion Day.
Ielou Comunicació no és la primera vegada que organitza aquest tipus d'esdeveniments. L'any passat va muntar el primer corretapes de Castellar i, gràcies a l'èxit de la convocatòria, s'han decidit a organitzar aquest esdeveniment relacionat amb la moda.
Per cert, el corretapes torna a celebrar-se aquest juliol, "amb la implicació de més comerços i la concentració de l'activitat en un cap de setmana". Marqueu-lo a l'agenda: del 16 al 19 de juliol.
Àudio
Comparteix
M'agrada
Comentaris