IMG 9249[4]_1440x961
Ramon Cano, conseller delegat del grup Prolase, davant d'una màquina expenedora  Epivending. || CEDIDA
06/03/2021 Actualitat
Les màquines de 'vending' d'EPI disparen la facturació de Prolase un 30%

El grup, que té la seva seu al Pla de la Bruguera, tanca el 2020 amb una facturació de tres milions d'euros

Jordi Rius

El grup Prolase, amb seu al Pla de la Bruguera,  tanca l’any amb un augment de la facturació d’un 30%. La companyia especialitzada en vestuari i protecció laboral ha arribat a la xifra de 3 milions d’euros de facturació el 2020. Part d’aquest creixement es deu a l’èxit aconseguit a través d’Epivending, empresa que forma part del Grup Prolase, i que ofereix un servei de lliurament d’Equips de Protecció Individual (EPI) a través de màquines expenedores. L’empresa confia tancar l’exercici amb més de 100 màquines expenedores.


“Les màquines es van començar a instal·lar per solventar el problema de lliurament d’EPI a la feina però donat l’èxit que ha tingut aquest servei, que externalitza totalment la feina de l’empresa, i automatitzes un servei que per a ells és molt feixuc i que no pots fer les 24 hores del dia es van començar posar altres tipus de productes consumibles segons el seu sector”, explica el conseller delegat del grup, Ramon Cano. 


Amb l’esclat de la pandèmia de la Covid-19, on es va evidenciar una falta d’EPI.  A Prolase “ens obliguem a que la responsabilitat que falti un EPI no sigui de l’empresa, sinó nostre”.  Sí que és cert que “en un moment determinat vam patir per trobar mascaretes però nosaltres vam patir menys que les empreses”, assegura Cano. Algunes empreses com Louis Vuitton, l’empresa sentmenatenca  Kostal Eléctrica i la cadena de supermercats Condis són clients d’Eurovending.


A hores d’ara la companyia està incorporant noves solucions per externalitzar el vestuari laboral mitjançant un sistema de taquilles intel·ligents. El propòsit és garantir un lliurament ràpid, eficaç i segur. El client coneix en tot moment quin usuari retira el producte i a quina hora. Els avantatges són clars: estalvi de temps, control de recursos humans i materials i productivitat. A més d’Epivending, el grup Prolase comercialitza vestuari laboral, EPIS i té l'empresa Lavapro,  un servei de bugaderia per a empreses.  

Comparteix
M'agrada
Comentaris